Städa :(

Hej!
Dethär kommer bli ett jättekort inlägg, dvs. INGA bilder och väldigt lite text för jag måste städa rummet. :( Men de är väl nödvändigt med tanke på min "hög". Det betyder att jag har en hög av allt från, hmm, njaa, kläder till en sjukhusvagn i plast. Hehe! Så... Men det är ändå irriterande med "måste-känslan"! Och pappa... joo, det är väl början på "måste"t. ^^Hehe... Han vill kunna dammsuga här inne, vilket, okej, är omöjligt. Hehe.
Justdet! Gissa vem som gjorde 4 mål på innebandyn idag (skolgympa)?! Wohouo! hihi! Laget vann med 8-6. Och basketmatchen igår vanns den med, 23-33. Yey, jag börjar bli värsta turlotten. ^^

Kram, NU: städa SEN: städa SENARE: sova (om jag städat färdigt) ^^

Kommentarer :)
Postat av: Carita

aw, vad kul! grattis :) <3

2009-02-16 @ 18:23:45
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: Nelly

så gullig blogg. vill också ha fjortis dag haha

2009-02-16 @ 19:05:43
URL: http://nellyandersson.blogg.se/

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0